LABEL DALAM HURUF

A B D G H I J L M N O P R S T U

I KRONIKA 3

I KRONIKA 3

3:1 On ma anak ni si Daud, angka na tinubuhonna di Hebron: Buhabajuna si Amnon sian si Ahinoam, boru Jesreel; paidua si Daniel sian si Abigail, boru Karmel.
3:2 Paitolu si Absalom, tubu ni si Maaka, boru ni si Talmai, raja sian Gesur; paiopat si Adonia, tubu ni Nai Haggit.
3:3 Pailima si Sepatia sian si Abital; paionom si Itream, sian Jolmana, si Egla.
3:4 Na onom i ma tinubuhonna di Hebron; ai mangarajai ibana disi pitu taon onom bulan lelengna; alai tolupulu tolu taon lelengna ibana mangarajai anggo di Jerusalem.
3:5 Angka on do anakna tinubuhonna di Jerusalem: Si Samua, si Sobab, si Natan dohot si Salomo; na opat i sian si Batseba, boru ni si Ammiel.
3:6 Angkup ni si Ibar, si Elisua, si Elipelet.
3:7 Si Noga, si Nepeg, si Japia.
3:8 Si Elisama, si Eliada, si Elipelet; na sia halak i do.
3:9 I ma saluhut anak ni si Daud, so padohot angka anak tubu ni radingna; jala si Tamar do ibotonasida.
3:10 Ia anak ni si Salomo i ma Rehabeam, anak ni muse si Abia, anak ni muse si Asa, anak ni muse si Josapat.
3:11 Anak ni muse si Joram, anak ni muse si Ahasia, anak ni muse si Joas.
3:12 Anak ni muse si Amasia, anak ni muse si Azaria, anak ni muse si Jotam.
3:13 Anak ni muse si Ahas, anak ni muse si Hiskia, anak ni muse si Manasse.
3:14 Anak ni muse ni si Amon, anak ni muse si Josia.
3:15 Ia angka anak ni si Josia i ma: Buhabajuna si Johanan, paidua si Joiakim, paitolu si Sedekia, paiopat si Sallum.
3:16 Ia angka anak ni si Joiakim i ma: Si Jekonya, anak ni muse si Sedekia.
3:17 Ia angka anak ni si Jekonya na tarbuang i i ma: Si Sealtiel anakna i.
3:18 Si Malkiram, si Pedaya, si Senasar, si Jekamia, si Hosama dohot si Nebaia.
3:19 Ia angka anak ni si Pedaya, i ma: Si Serubabel dohot si Simei; ia angka anak ni si Serubabel i ma: Si Mesulam, si Hanania dohot si Selomit ibotonasida i.
3:20 Angkup ni si Hasuba, si Ohel, si Berekia, si Hasaja dohot si Jusab-Hesed, na lima i do.
3:21 Ia anak ni si Hanania i ma: Si Pelatia dohot si Jesaya; tole angka anak ni si Repaia si Arnan, si Obaja dohot si Sekania.
3:22 Ia anak ni si Sekania i ma: Si Semaya. Ia angka anak ni si Semaya i ma: Si Hattus, si Igal, si Baria, si Naearia dohot si Sapat, na onom i do.
3:23 Ia angka anak ni si Naearia i ma: Si Eleonai, si Hiskia dohot si Asrikam, na tolu i do.
3:24 Ia angka anak ni si Eleonai i ma: Si Hodapia, si Eliasib, si Pelaia, si Akkub, si Johanan, si Delaia dohot si Anani, na pitu i do.

ALKITAB BAHASA BATAK
Lirik Lagu Suplemen Buku Ende
Lirik Lagu Buku Ende

No comments:

Post a Comment

Bila anda diberkati dengan artikel di atas dan Suka artikel ini? Klik Like, Tweet atau Share dengan teman Facebook anda:

Dapatkan Lirik Buku Ende dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

COMMENT DI FACEBOOK